tisdag 31 augusti 2010

Apportering i Perlaversion

Jaha matte vad vill du att jag ska göra?
Hämta fågeln. Full fart ut på åkern!!!
Lätt som en plätt! Var väl inget svårt eller :)

Trodde du ja! Hi, hi......
Ja,ja Jag ska komma. Hmmm varför fick jag inte ha den för mig själv?
Duktigt matte!! Idag hade du iallafall inte glömt godiset.

Jippi en gång till :)))

Vart tog hon vägen? PERLA!!!!


Var sjutton är hon? Vad är det som låter? Plaskande..... i diket.... åh nej


Ja,jag lovar (X) att inte bada där fler gånger!!
Men det var ju så skönt och det luktade så GOTT
och ankan kunde ju ha legat i diket ju.



Så var det roliga slut. Badkaret nästa .... = (
 Men kul var det iallafall!
Får nog göra om det någon annan dag =D

1 kommentar:

Eva sa...

Ser ur som hon säger: "Men det ska väl va' KUL att träna??"
Ibland är jag nästan glad A inte kan vara lös:)