tisdag 10 augusti 2010

Arg!

änk vad familje medlemmar kan locka fram ens dåliga sidor. Just nu är jag mycket arg och förbannad på min make!
Ett litet ord och så en undanflykt med - Jag bara skojade, menade inte det jag sa osv.

Brukar väl inte vara så arg ofta men ibland så.....

Då är det tur att Perla finns. Det blev en ca 3 km lång promenad i mycket raskt tempo.
Så just nu känns väl kroppen ok men ilskan finns det rester av fortfarande. Perla kände nog på sig att matte var arg och irriterad så jag hade én hund som gick trevligt brevid mig utan att dra eller envisas med att nosa på varenda kisselukt som fanns längs vägen. Nicole som inte vill gå långt eller orkar i raskt tempo fick vackert stanna hemma hos de övriga i familjen.

Nåja nu har jag skrivit av mig och det börjar kännas bra även på "arg"fronten.

3 kommentarer:

Sandra sa...

Hoppas du är på bättre humör :) Klart man måste få bli arg ibland...konstigt vore väl annars :)

Katarina sa...

En rask promenad är toppen i de lägena.

Carina sa...

Ibland kan det bli riktigt långa promenader=)