söndag 15 augusti 2010

En mycket varm helg.

Denna helgen tror jag har varit den varmaste på hela sommaren.
Lördagen tillbringade jag och dottern på Kungsbacka ridklubb. De startade i sin första tävling på minst 2 år.
Jag var både nervös och stressad på samma gång att jag kände mig mest i vägen. Normalt är vi ett bra sammansvetsat teamm men nu fick vi inte ihop allt som det ska. men övning ger färdighet som det så vackert heter. Nåja, några fina kort blev det iallafall.



Nu är det vår tur

Nu är bara att ......

Tyvärr så blev det inte en så bra bild pgr av att kameran är så seg.
 Försökte fota vid upphoppet. Men det blev vid nedslaget istället :(
Finafina Camcé
En helt godkänd tävlings debut. 4 fel i omhoppningen på 1m och 4 fel i grunden på 1.10.
Två ringrostiga rävar som det bara kommer att bättre och bättre för :)

Sedan var jag idag och hälsade på lilla Siri som jag ska få ställa ut nästa helg.
Vi fotade men det var ett så konstigt ljus så kameran fick fnatt. Eller om det var värmen som gjorde detta. Bilderna blev helt ljusa och blackiga, har nog aldrig fått så konstiga kort med denna kamera.
Sätter in några kort men de är inte bra. Tyvärr!!!




Inga kommentarer: