lördag 25 september 2010

Fortsättning fotokurs

Men hur svårt är det inte!!!! Jag känner att jag har noll koll på allt. fast jag har fotat en massa så blir jag helt ställd och fattar nada av detta med slutare och bländare samt ISO you name it. Vi ska fota lite ikväll och jag kommer inte ihåg vad det var vi skulle göra :( Känner mig en aning senil och helt värdelös. Alla andra verkar ju fatta detta med ....... men vad fa... betyder allt jag får inte in det i huvudet.
Nåja ska försöka ta några kort iallafall.


Tjingeling från en aning förvirrad Dolores!!

1 kommentar:

Grabbarna boys sa...

Känner samma förtvivlan över att inte fattar någonting när det gäller bländare, slutartider mm.
Jag bara fotograferar på så får det bli som det blir.
Men, jag skulle gärna vilja gå en fotokurs.
Ha det bra!