måndag 20 september 2010

Knasig matte

Jag tror att jag har världens knasigaste matte!

Vet ni vad hon hittade på idag? Jo, för att jag skulle få det där goda godiset som hon hade i handen så var jag tvungen att skutta i tvättkorgen och sätta mig där!!!!
Alltså,bara komma på tanken att ha mig i tvättkorgen :/

Vad skulle jag göra där? Jag bara undrar?

Okej då, efter en långstund så insåg jag att skulle jag få det däringa goda så var jag faktiskt tvungen att hoppa ner i korgen, det hjälpte ju inte att jag gav matte en massa pussar på munnen och tittade med vackra ögon på henne.
Så det blev till att leka cirkushund igen då.
Alltså, vilken knasig matte jag bor ihop med!!!!

Ser ni, nu har hon fått mig att sitta i tvättkorgen. Knäppt va?

Men hämden är ljuv ;) Jag passade på att räcka ut tungan åt henne när hon inte såg hi,hi.......

5 kommentarer:

Sandra sa...

Ha,ha,ha...sötnos!!

Eva sa...

Rätt åt henne!
Fast det ser ju ganska kul ut faktiskt...:)

Grabbarna boys sa...

Vilken bedårande sötnos du är.
Och dessutom verkar du ha en helskön matte.
Vov från grabbarna boys!!

Katarina sa...

Hämnden är ljuv...du är så söt när du räcker ut tungan!

Anonym sa...

Nej men, vilken matte du har Perla. Ja, hon får skylla sig själv och tåla den där lilla tungan ; )