tisdag 7 december 2010

Blod!!

Det är synd om MIG!!!!

Jag har fått ett tungt paket på min svanstipp och det gjorde ont!

Vi hade åkt och hämtat hem lillmattes nya köksbord. Och när vi kom hem till hennes trapphus så var jag så glad att få komma dit att jag råkade välta ett tungt paket (innehöll 4 bastanta ekben) och min svanstipp hamnade under det :( Sen började det att blöda massor och matte trodde att jag hade skurit mig i tassen. Men det var ju min fina svanstipp som blödde!! Det var rena blodbadet ett tag innan matte såg var det blödde, och då hade jag viftat runt med min svans på golv och väggar i trapphuset. Matte hittade tyg i sin väska och så fick hon hålla om tippen så att det inte blödde så mycket. Lillmatte hjälpte till att ringa till vetrinären och jag fick komma dit genast.

Så nu har jag en plastgrunka runt halsen och ett rör runt tippen och tycker SYND om mig!! Fast det tycker jag faktiskt att jag kan få göra!!!
Här är min stackars fina svanstipp utan päls men med två stygn i :(

Jag bara undrar, hur kan man gå runt med en sån grej?

Nä, detta var alldeles för jobbigt så nu tänker jag lägga mig att sova!!!!


6 kommentarer:

Katarina sa...

Nej, så tråkigt. Stackars dej!

Grabbarna boys sa...

Stackar dig säger vi också.
Hoppas det läker fort så du slipper den där hemska kragen snart.
Vov från grabbarna boys!

Elons matte sa...

Stackars lilla gumman. De där trattarna är inget kul alltså, men vi hoppas din lilla svanstipp läker fort, så du blir av med tratten snabbt. Elon hälsar och säger, att du ska krya på dig. Vovelivov ; )

Malin sa...

Stackars Perla, hoppas det läker fort!

Sandra sa...

Stackars dig :( en stor nos puss från oss. KRAM

Eva sa...

MASSOR av pussar härifrån!
För stackars dig så jobbigt!
DUMMA paket att tippa så där rakt på din svans!
Hoppas du blir bra superduperfort!
Jesper, Assar och matte