söndag 13 februari 2011

Hundpromenad vid havet

Vi träffades för årets första hundpromenad och idag gick vi en ny runda vid Vallda Sandö. Det började så bra och slutade bra men däremellan så gick vi i ganska så oländlig terräng och jag kan väl säga att Perla hade med sig en hel ljunghed hem i pälsen. Den måste jag kamma ut innan vi ska sova för natten annars har jag den i sängen imorgon bitti.
Men vädret var strålande och vinden bet bra i kinderna men det var gudomligt vackert där vi gick. Det bästa var att vi kunde ha våra hundar lösa för det var garanterat fritt från andra människor och djur.









Och så några obligatoriska kort på den vackraste lilla röda "råttan" i hela min värld :)





Tjingeling



5 kommentarer:

Eva sa...

Hon är verkligen såååå söt!
Och jag älskar ju färgen också...:)
Hoppas målningen inte tar kål på dig!

Katarina sa...

Ser skönt ut!

Katarina sa...

Sv: Så gör Nanna också ganska ofta! Siktar noga in sig och lyfter benet...skumt!

Freja Phaléne sa...

Vilken skönhet du är!!! Snygg på alla bilder ju!!!
Frejakramar

Lisa sa...

Jättefin är hon din Perla! :)
Själv väntar man på en liten röd cockertjej och har väldigt höga förhoppningar...