fredag 25 mars 2011

Fynd?

I onsdags så var jag och handlade vitaminer ect. till vår häst Camcé.

Och naturligtvis var jag tvungen att kolla av läget på hundavdelningen också. Då fick jag se att de hade kommit över ett parti trimsaxar som de vanligtvis inte för.  De ligger gott i handen och känns okej. Så för ynka 50:- blev jag ägare av dessa två.
De får hålla så länge de håller för vad kan man begära för den summan. Men de ser inte så billiga ut så jag är lite nyfiken på vad det är för kvalité på dom egentligen.
Nåja, det lär väl framtiden utvisa.
Kanske har jag gjort ett "klipp" - fniss,fniss............

4 kommentarer:

Grabbarna boys sa...

Ja, de där saxarna ser ut att vara ett riktigt fynd minsann. De ser ut att vara värda bra mycket mer än 50 kronor.
Härlig helg på er.
Vov o kram!

Drömflocken sa...

Vilket fynd!

Eva sa...

Med lite tur är det sådana där som fungerar hur länge som helst! Tycker att även om högre pris kan vara mer garanti för bra grejer hittar man ju ibland guldkorn för nästan ingenting.
Vi hoppas!:)

Sandra sa...

vilken tur :)