måndag 28 mars 2011

Hos frissan

Idag var det dags för frissa besöket.
Kan väl säga att det tillhör inte mina favorithak. Men vad gör man? Man står ut :(
Matte hon satt där och babblade och babblade medan jag fick vackert vänta på att de skulle tjattra färdigt. Sedan tar hon upp mobilkameran och tar kort på mig medan jag lider alla helv... kval!

Ta mig härifrån!!!!!


Nu är det snart färdigt och ut kommer jag, världens vackraste i mina ögon ;)

Tänk att få slippa allt detta men jag vill faktiskt inte få ont i mina öron som "syrran" fick och helst vill jag slippa alla pinnar och annan skit som fastnar i min snygga päls.
Så det är väl inta annat att göra än att stå ut.

Tjingeling

2 kommentarer:

Eva sa...

ALL vår sympati!!!!
Du är ju världsasnyggaste bruden även utan tortyr!
Mattar är knas...
PUSS!
Jesper och Assar

Freja Phaléne sa...

Jobbigt är det, men du blev ju ÄNNU snuggare nu =)