söndag 20 november 2011

Ny promenadslinga

Så vart det söndag återigen. Vi har nu äntligen fått fart på söndagspromenaderna. Härligt!!!
Idag så besökte vi för de flesta av oss ett nytt naturreservat i kommunen. Särö Västerskog heter det och det bildades 1973. Vi gick längs havet och på bergshällarna samt i den låga tallsskogen som vinden har format.
Solen sken från en klarblå himmel och vi hade +10 helt underbart. Flera ggr sade vi att det känns som vår och inte mitten av november en vecka innan advent.
Jag hade med mig min stora kamera och fick några riktigt bra bilder som jag blev mycket nöjd med. Men attans vad svårt det är att fota med två draghundar i näven samtidigt.

Men här är några av dagen fotoskörd.

Snäckestrand

Nanna och Leija

Karlsson och Cajsa

Och den obligatoriska huvudbilden på min lilla Perla

Chelsea är inte lika lätt att fota men detta blev det bästa

Att ta tillsammans brukar vara svårt men idag funkade det fint
-----------------------------------
Sedan lite ögongodis





Anncharlotte med Leija och Doris?




Vi satte oss ute på en halvö och fikade i det underbara vädret,
samtidigt som vi njöt av utsikten.


Foto: Johanna Svedertun

Mysa med matte är ju inte helt fel!

Foto: Johanna Svedertun

4 kommentarer:

Katarina sa...

Visst var det underbart - en sådan otrolig tur med vädret vi hade!
Dina bilder är jättefina!
Kram!

Emma o Malte sa...

Vilka underbara bilder!! Och en promenad som verkar ha varit helt toppen :-)

Hanna aka Lilla My sa...

UNDERBARA bilder!

Elon och Linus matte sa...

Kan lugnt säga, att jag är lite avundssjuk på havet och miljön på dina fina bilder. Det är något speciellt med västkusten, vi åker dit nästan varje år. Vilka söta vovvar sedan, det gör ju bara bilderna ännu mer fina : )