måndag 30 januari 2012

Här kommer...........

vi i flygande fläng!!!!

Vi var med matte upp på Fjärås Bräcka och där fick vi springa alldeles lösa inne i stor,stor hage med får stängsel omkring.
Inga andra bara vi och den STORA hagen! Hur bra kan man ha det?

Kan bara säga att Chelsea hon sprang nog i minst 100 knyck!!


Jag var väl inte heller så dålig, men höll mig mest runt matte för där fick man ju godis :-)

Godis!!!!

JAG KOMMER!!!! Gottedaaaags!

Och så lite matte kort förstås. Havet i bakgrunden och vrider jag mig om  har jag denna utsikten med sjön Lygnern på andra sidan.


Men nu åter till oss. Ja faktiskt mest på mig :-) är man en linslus så är man.


Nej jag lovar jag är inte galen fast det är kanske det här som kallas för rage?


Och Chelsea fortsatte att gasa på i 100 knyck!!
Undrar om hon övar på längdhopp?


Det är faktiskt inte bara Abbe i grabbarna boys som öronfladder här kan vi också göra denna ädla konst!


Till slut så hittade jag en lång pinne som smakade fantastiskt gott! 

Ja det var det vi har gjort idag med matte! Ibland är det faktiskt bra med en nästan frisk matte. Men imorgon så får vi klara oss själva på dagen då matte ska jobba igen.

Voff// Perla

4 kommentarer:

Katarina sa...

Öronfladder = lyckliga hundar!!!

Eva sa...

Vilken superdupersöt skutte-Perla med öronen på vift!:)
PUSS till henne och den där Bolt-utmanerskan!
SV Jag har peppar, peppar varit väldigt förskonad från "tjafs" trots att jag i princip bara haft killar. Eller tack vare? Har hört många ggr det kan vara lättare med hanar:) Även Kasper o Jesper samsades om godisbollen.

Anna, Kompis o Daisy sa...

Hittade hit efter tips från Eva med amriskillarna Jesper och Assar. Vilka fina cockrar du har! Känner igen de där tokrycken och öronfladdren, har två amrisartjejer hemma, som också älskar snön, de fria vidderna, pinnar och att springa fort. :)

Grabbarna boys sa...

Kul att ni också kan det där med att fladdra med öronen.
Ju mer man fladdrar ju gladare är man!!!
Jättefina bilder dessutom.
Vov från grabbarna boys!