onsdag 25 januari 2012

Trimrummet

Idag blir det en bild från mitt trimrum.
Det har tagit tid att sätta upp fotografierna fast ramar har inhandlats för länge sedan.

Väggarna har fått fotografier på våra tre hundar och på vår häst Camcé.
Alla mina pelargonier fick övervintra därinne så får jag se om
det finns någon livskraft kvar i dom när jag nu börjar vattna.
Snart är det dags att plantera om och beskära.

Kan bara säga att det är så skönt att ha ett helt rum som har allt framme och det är bara att börja pilla på hundarna utan att behöva plocka fram och sedan ta bort.



5 kommentarer:

Katarina sa...

Åh, så fint! Och vad härligt det måste vara att ha ett riktigt trimrum! Lyllos!

Eva sa...

AVUNDSJUUUUK!!!
Gånger 100...
Åh så härligt att ha det så! Jag vill ha både ett trimrum och ett "textilrum":D
SV Det verkar verkligen vara en heljuste firma! Ska skicka andra skäret, maskin och saxar vartefter jag har råd. Saxar kostar också bara 90:-. Och så vet man de KAN det med pälssaxar!
(Ordverifiering nedan är SURSOL - vet du vad det är??:D )

Dolores sa...

Nej!!!
Fast det låter som om det skulle vara en mulen dag = Sursol

Eva sa...

Ja, en så'n där dag när solen leker titt-ut bakom molnen lite småtjurigt:)
Såg ditt svar hos mig, och beklagar bara att vi inte bor grannar! Tänk att ha en kursledare nära när jag trasslar till det för mig:D

Grabbarna boys sa...

JÄTTEFINT trimrum....som vårt ungefär fast MYCKET, MYCKET större!!!
Vov från grabbarna boys!