torsdag 9 februari 2012

Nu har.........

jag börjat i skolan. Där är det konstigt, man måste börja med att duscha!
VA.....som om jag inte redan var tillräckligt ren ändå!
Men ska jag nu börja i denna skolan så får jag väl stå ut med det. Fast hon Anna som duschar mig, hon är faktiskt superschysst. Massa pussar och smek samt en och annan gotta stoppar hon till mig :-)))

Men nu ska ni få se.......... jag är en superduper duktig simmare och det vart väl inget att hoppa ner i den supersköna bassängen. Varmt och gott vatten och ingen risk att svansen fryser fast i någon is där inte.

Här ska det banne mig simmas!!!!  Är man en mästersimmare så är man.
Fast i min familj så kallar dom mig för Titanic när jag simmar.
Och då undrar jag hur dom tänker?
Jo... när jag var liten, ja upp till 2 års ålder så var jag livrädd för vatten och vågade knappt ner i djupare vatten än till magen. Och då fick mina hussar och lillmatte ha simskola med mig. Så jag fick simma med dom nära så att jag inte drunknade, vilket jag var på väg att göra flera gånger. Och så helt plötsligt så kunde jag bara!!!!
Bra va!!!!

Simma lugnt!!
// Perla

7 kommentarer:

cockettsriccardo sa...

Å du har börjat på Simskola.
Härligt.
Hoppas det blir bra.
Simma lugnt.

Hoppas det är okej att vi går in och skriver ibland på er blogg.
Vi har med en blogg.

cockettsriccardo.blogg.se

// Ricco & Alfons & Towe

Emma o Malte sa...

Vad du är duktig!! Jag vill också börja simma :-)

Grabbarna boys sa...

Ja, vilken simmerska....vi får väl nästan mötas nån gång i bassängen!!
Vov från Vilgot!

Katarina sa...

Vad det ser härligt ut! Jag vill också!
/Nanna

Eva sa...

NRAVO tjejen!!!
Och du - sörj inte öknamnet! Du skulle sett min första, Dandy, när vi lockade honom i vatten... Tur halsen var lång så han fick nosen över ytan:)
PUSS på dig!
Och ge en till sovgosisen C också:D

Eva sa...

Ingen aning vad "Nravo" betyder... Bravo skulle det ju vara!
(Skriva med en hand och äta macka med den andra var alltså ingen bra idé...)

Sandra sa...

åh vad kul med simskola....avis!!!