lördag 25 februari 2012

Och så.....

kan man nästan tro att matte har glömt av oss nu när hon vart ute och reste. Men se det hade hon inte! För det har varit mycket som hänt under veckan.
Och så har mattes gamlafarmor dött. ( Hon blev jättegammal, nästan hundra år)
Och så var det mattes hundkurs.
Och så vart det dags att åka till Perlas rehabsimmning.
Och så var det dags att bada  oss båda.
Och så var det dags att ta till stora tovutredningborsten.
Och så var det dags att ta fram den förhatliga fönen.
Och så var det dags att klippa klorna.......men det slapp vi!!
Och så var det dags att trimma mig.... bläää!!!!
Och så var det dags att nervösborsta mig igen.
Och så var det dags att springa vänstervarv och visa upp mig.
Och så var det dags att få många godisar för jag var så duktig tyckte matte.
Och så var det dags att hämta en papperslapp som sa att jag var 4:e plac utan Hp på en inoff i Sätila.
Och så var det dags för matte att åka hem med mig och lägga sig i sängen med huvudvärk.
Och så var dags för mig att säga...........

TJINGELING!!!!
// Chelsea

4 kommentarer:

Katarina sa...

Ibland räcker inte tiden, vet du...

Sandra sa...

å shit vilken stressdag...fniss...du var säkert snyggast i ringen iaf :)

Grabbarna boys sa...

Och så vilken dag asså.....och så måste ni ju vara väldigt trötta.
Vov från grabbarnaboys!

Eva sa...

Fick inte du också huvudvärk av allt matten hittade på? Bra gjort i så fall!:)
PUSS gumman!
SV TACK för kommentaren! Och tack för att du berättade om labben. Låter bra likt... Men jag hoppas slutet kan bli annat förstås.