tisdag 27 mars 2012

Glada....

...nyheter!! 
Chelseas uppfödares sambo har nu äntligen vaknat upp efter att ha legat i koma. 
Jag blev så glad när jag fick veta. och nu önskar jag att han skyndar långsamt i sitt tillfrisknande.
Att överleva en brusten aorta är inte så vanligt. Jag känner till flera stycken som tyvärr har inte klarat en sådan skada så därför blir jag så glad över detta positiva besked.
Men än återstår det mycket tid innan han är helt frisk.

Själv har jag hamnat på sjuklingarnas bänk. Tyvärr får hundarna roa sig själva på gräsmattan idag då jag har varit alldeles för orkeslös för att orka gå någon promenad med dom. 

Vi får bli sängvärmare till vår krassliga matte

2 kommentarer:

Eva sa...

Så fint att det verkar gå bra!
Har känt en äldre kvinna som klarat en så'n pärs, men har tyvärr också erfarenhet av en pojke som dog när vi gick i 3:an.
Krya på dig själv också! Varm och go' säng har du i alla fall:)

Sandra sa...

vilken härlig nyhet...ja inte att du är sjuk men att din vän vaknat upp!!