söndag 11 mars 2012

Söndagsvovvenad

Äntligen är det söndag igen och vi får röja runt. Idag så åkte matte till ett ställe som ligger väldigt nära där vi bor. Tjolöholm hette det visst.
Mattarna följde med oss ut på en stoor åker och där, där fick vi röja runt!!!!!

Fast allra mest röjde syrran!
JAPP!! Har man raketbränsle i baken så har man! JIIPPPI!!!!

Se upp!!!!
Här kommer JAAAG!!!
Sviiiich...... 
Du Stella ska du hänga på?

Jajamensan.... Vart ska vi?
Vi sticker utan att dom ser oss!

Njaa...... det är nog bäst att hålla sig hos matte.

MATTE!!!!! Jag kommer!!!!

En lång stund senare så började vovvenaden. Den vart lång och härlig i skogen.

Sedan så envisades mattarna att de ville ha en snyggbild på oss alla.


Här är Nanna och Leija med sin tvåbening och naturligtvis så satte matte oss snyggingar bakom en grenig buske :( Hur tänkte hon då? Vi syns ju INTE!!

Voff,voff// Perla och Chelsea

Ps. Jag är skitsur för att jag inte fick röja runt! Men matte ville inte att jag skulle ha en date med  Pricken :( Han är ju ursnygg!! Och han gillade mig urmycket idag. Kanske för att jag hade en supergod parfym på mig ;)
Voff/ Perla

4 kommentarer:

Katarina sa...

Vilken härlig runda det blev! Fast jag fick ju inte heller röja runt - det är trist att löpa...

Leia

Emma o Malte sa...

Vilken mysig vovvenad ni har gått då! Och vad kul att ni har det varje söndag :-) Det hade vi gärna hängt med på!

Katarina sa...

Vilken härlig runda det blev! Fast jag fick ju inte heller röja runt - det är trist att löpa...

Leia

Sandra sa...

HÄRLIGT!!!! underbart med hund bus rus :)