söndag 29 april 2012

Lååång dag...

har vi haft idag. Jag och matte var på en trimkurs. Det var JOBBIGT!!!!!
Tänk er att behöva stå nästan helt stilla så länge för att min klantiga matte inte är så snabb i sina händer och fingrar.
Men jag måste nog säga att matte var duktig och jag fick godis med jämna mellanrum som tur var.
Jodå hon tog foton också men inga snyggkort precis utan det var mest detaljfoton osv. Men nu var ju detta en trimkurs och inte en fotokurs så det var viktigare med pälsresultatet än foto-ditot.




Och som vanligt så blev det inget bra före och efterkort.
Men detta är vad jag har fått göra denna fina söndag, stå på ett bord och stå ut!
Tacka vet jag en inhägnad fårhage där man kan få rusa och nosa runt som vanligt.
Hörru!!!!!
Kan vi göra det imorgon DÅÅÅÅ??????

/ Chelsea

Jo jag glömde att berätta att syrran fick åka till doktorn ,för att sy ihop sitt operationssår på bogen igen där dom hade tagit bort stygnen. Det sprack upp efter ett par timmar och nu får hon "meducin" och får vänta ytterligare i två veckor för att simma igen. 
Hmmm.... kanske jag kan få lite massage i hennes ställe då?

Inga kommentarer: