söndag 13 maj 2012

Vad har vi gjort idag?

Vi gick med matte upp på Fjärås Bräcka. Där tittade vi på den fina utsikten.

Träden har så där fin färg som den bara har på våren.

Maskrosorna blommar i kohagarna och vi var tvugna att sitta fint i allt det gula istället för att nosa runt.

Alltså fattade hon inte att man blir trött av att gå så långt i denna värmen! Jag måste bara svalka av mig lite om magen!

Jodå den brummar och låter alldeles förfärligt.

Sedan när vi kom hem var det skönt att få gosa i husses knä en stund.

Det blev min tur också att få ha husse för mig själv en stund.

Ja det är väl en del av vad vi har gjort idag.

Voff,voff

2 kommentarer:

Katarina sa...

Åh, så vackert på bräckan!

Kammen med gummiband fungerar jättebra! Det slläpper mer och mer. : D

Johanna sa...

Vilken härlig promenad ni hade på bräckan! Kommer på det varje gång du nämner det att dit måste jag snart och promenera, är ju SÅ fint där! Ha en fin vecka!