fredag 8 juni 2012

Det är mycket nu...........

Jösses här händer det mycket så min lust att blogga har fått sig  en liten paus.

Det är mycket på jobbet just nu med all reparation som har egentligen pågått sedan i mellandagarna. Det börjar ta på krafterna och än är de inte klara. Dessutom så ska vi bedriva en bra verksamhet mitt upp i allt detta! Inga lugna och tysta raster utan det är snickaroväsen mest hela tiden.
Sedan håller vi på att skrapa och måla huset här hemma.

Yngste sonen och hans sambo ska flytta om tre månader och de har fått ta över hennes föräldrahem. Det ska totalrenoveras med målning och nya tapeter och golv. Så jag hjälper till där så mycket jag kan och orkar. De ska dessutom bli föräldrar vilken dag som helst.

Dessutom som grädde på moset så mår jag inte helt hundra just nu.
Men jag är inne och läser och tittar på era bloggar så gott som dagligen.

Jo sedan så ska jag på utställning igen på söndag i Vänersborg.

Man kan väl säga att det är: Mycke just nu.........


Kram till er alla!!

6 kommentarer:

Katarina sa...

Försök ta det lite lugnt, Dolores! Rätt var det är så säger kroppen stopp.
Kram!

Team Nelson / Ordringen. sa...

Ja det är en bild från stranden vid Lygnevi, Sätila.
Jag har också haft mycket så priset har inte kommit iväg. Ber om ursäkt för det men ska fixa det så snart jag kan.
Ulf

CF sa...

Håller med Katarina och datorn och bloggen är inte allt. Var rädd om dig och ta det lite lugnt mellan varven. Kram från Elon och Linus matte i Linköping

Johanna sa...

Oj, är du inne i en sån period nu.. Tänk att allt i vissa perioder måste komma på en gång. Och inget kan man göra för att påverka det ena eller det andra, det får bara ge sej själv på nåt vis.
Kram

Grabbarna boys sa...

Det är viktigt att lyssna på kroppen och det är just i de lägena att vi vovvar finns där!!
Hälsa matten att ta det lite lugnt!!
Vov från grabbarna boys!

Grabbarna boys sa...

Vi menar att det är bra att vi finns där i de lägena när matten inte mår så bra....missade visst nåt ord innan!!
Vi brukar iallafall göra nytta när vår matte inte är på topp.
Det var bara det vi ville tala om!!
Vov från grabbarna boys!