måndag 8 oktober 2012

Tji fick jag!

Tänkte äntligen uppdatera sidan från dagens sköna promenad med vovvarna på vår alldeles "egna" travbana. Grabbarna boys har ju en så då tänkte jag att vi får väl se till att börja gå på "våran".
Men tji fick jag! För några foton får ni inte se idag för det var fullt på mitt fotominne på denna sida och jag fattade aldrig var det var för pengar som skulle betalas för ett tag sedan när jag fick ett mail om detta. Så jag klickade bort den uppmaningen och nu idag så satt jag här med lång näsa och fick nu betala uppgraderingen. Och det tar ca ett dygn innan det fungerar enl.  blogspot.

Alltså imorgon hoppas jag att jag kan bjuda på lite bilder från dagens runda från "vår" travbana som nu ligger 3,5 km hemifrån och när vi flyttat till vårt nya hus, ca 500 m dit. Så ni kommer nog så småningom få se många bilder från denna runda.

Det är väl konstigt, jag har bott här i Fjärås i 21 år och vetat om travbanan men aldrig besökt den. trodde väl inte att det skulle vara så enkelt att nå den men där ser man. Inga problem!
Hmmm..... får nog visa mina söndagspromenads- vänner denna sköna runda där vovvar kan få njuta av friheten.
Visserligen heter det travbana men jag såg inte till några hästavtryck mer än en mycket gammal spillning så jag tror inte den frekventeras så mycket av hästar då ägaren/skötselansvarig vill ha betalt för att rida där. Och till ridning tycker jag nog att den är alldeles för i dåligt skick. Men för mig och mina vovvar duger den perfekt.
Gummistövlar och att vara beredd på ett skönhetsbad för vovvar efteråt så.......underbart!
Eller så går jag där ofta och har på "lekoverall" för att slippa eländet med kvistar och annan skit i pälsen.

Kram och så hoppas jag på lite uppdateringsbilder imorgon.
// Dolores

2 kommentarer:

Eva sa...

Det ser vi fram emot!:)
Och förmodligen ser tjejerna dina fram emot nästa sväng där, om än kanske inte overallen?

Grabbarna boys sa...

Wauoo....ska ni få en travbana ni också...häftigt säger vi bara!
Hoppas verkligen att bilderna ploppar in snart på er blogg för dem vill vi verkligen se!!
Vov från grabbarna boys!