tisdag 7 september 2010

Statistik och tiggeri

Hittade just nu en flik under inläggsidan som heter statistik. Det var en intressant läsning av hur besöksstatistiken ser ut på mina sidor. Spännande att se hur spridda tittarna är över världen på min sida. Inte visste jag att det finns folk i Kanada och USA som har varit inne och kollat runt. Häftigt är det iallafall :)

På hundfronten så är det lugnt, Perla sover vid mina fötter och Nicole tigger vid bordet värre än någonsin. Vi smusslar mat till henne så att Perla inte ska se det men jag tror att hon vet om det ändå. Nicole har väl alltid fått något ibland vid bordet men det senaste halvåret så har hon blivit rejält bortskämd.
Vi vet ju alla i familjen att det är hennes sista höst och då passar vi på att skämma bort henne. Vad gör man inte för att glädja en gammal hund som gillar vår mat mer än sin egna.

3 kommentarer:

Eva sa...

Kymigt med den vetskapen om en hund!
Väldigt bra idé att skämma bort lite extra. Ge gärna några pussar från oss också:)

Grabbarna boys sa...

Så klart att man vill skämma bort sin älskade vovvve den sista tid som man har tillsammans.
Underbara cockerögon Nicole har.
Dem kan man inte se sig mätt på.
Ha det bra!!

Sandra sa...

Håller med skäm bort med gott samvete...det hade jag oxå gjort.