torsdag 18 november 2010

Tänk vad tiden går!

Var inne på Grabbarna boys blogg och kollade på Patricia´s underbara kort. Jag fick då en längtan att se hur det var för 3,5 år sedan när Perla flyttade in hos oss och vände upp och ner på vårt liv med all sin energi. Det är inte bara en gång utan många gånger vi har funderat på om hundar kan ha ADHD, för då tror jag att hon är en skarp aspirant på den diagnosen. Men aldrig att jag skulle vilja vara utan henne!!!!

Perla i husses knä när vi hämtar hem henne från uppfödaren.

Vår vackra,söta lilla röda "råtta"

Fullt ös, medvetslös var det från första stund!

Att ligga och vila i korgen var inte Perlas melodi.

Ut och gräva upp grönsakslandet.....är det en hund vi har fått hem? Grävling???

En mycket, mycket ovanlig syn när hon var liten. Sova, vad är det?

Hööru!!! Det där var faktiskt min korg din inkräktare :( Nicole var INTE glad åt lilla yrvädret!!!!

Första lilla promenaden.

5 kommentarer:

Katarina sa...

Så söt hon var - och så vacker hon är nu!

Grabbarna boys sa...

Men din lilla "råtta" är ju helt underbart söt.
Vi tror att vi hade haft dunderkul med henne, för att busa är något som vi också är bra på.
Vov från grabbarna boys!

Eva sa...

Jag föreslog diagnosen DAMP eller ADHD när Assar träffade veterinären...och han protesterade inte:)
Jättego' liten tulta! Och hon är ju lika söt nu.

Malin sa...

Vilken sötnos =)

Sandra sa...

Ha,ha,ha...härliga kort och rolig text...Freija har nog oxå någon form av bokstavskombination ;) Men hellre en hund med ös än en såskorv ;)