fredag 5 november 2010

Varför då?

Är det något jag inte fattar så är det varför matte blir så arg på mig ibland!
Som nu imorse, matte höll på att ta på sig kläder och så låg den bara där. Ja, fleecetröjan alltså.
Den luktade ju så gott! Hur kan man begära att jag ska låta något som luktar så gott vara ifred.
Tänk er, godiset låg ju där kvar i fickan och jag slickade lite och så slickade jag lite till. Ja så efter en stund så hade jag slickat hål på fickan. Hur det nu gick till?
Just då kom matte in, aj vad arg hon blev! Det hjälpte inte att jag tittade på henne med mina sötaste ögon och viftade på svansen. Konstigt!!!

4 kommentarer:

Katarina sa...

Känner igen det där... Knäppmattar!
/Leia

Eva sa...

Jag fattar ingenting... Tröjan låg på golvet? Det var godis i fickan? Du bara slickade på den för att kanske få lite godissmak i munnen?
Vad GAPAR hon för???????
Stackars dig!
Massorpussar!
Assar

Kylle sa...

Det känner vi igen,Men ännu så länge vaktar dom bara

Sandra sa...

Fattar inte heller varför de blir så sura om man råkar "slicka" hål på en tröja eller en sko för den delen...i ditt fall är det ju helt och hållet din mattes fel....jag menar hur skulle du kunna veta att du inte fick ta dem??? Vov från Freija...ps jag tror vi skulle kunna bli bästisar :)