måndag 31 januari 2011

Hurra!!!!

Jag har anmält mig och Pela på en minikurs agility/banträning genom Hundens hus.

Och vi fick plats!!!

På söndag 6/2 ska jag vara på Anderssons gård här i Fjärås och träna. :)
Jag var där en del förra hösten innan Perla blev parad och tränade lite utomhus. Nu blir det i manegen och tillsammans med andra och med erfaren agilitytränare :) Det ska bli så kul men fasar för att vi är så otroligt gröna och de andra proffsiga.
Men skit samma, Perla älskar detta med agility och jag tycker att det är så kul för att hon älskar det :D
Kanske kan det bli fler träningtillfällen för oss framöver.

Fast jag undrar hur min kondition är vid det här laget? Hmmm...........ska väl säga: borde vara bättre!

Måste bara visa vårt fina däckshinder som maken byggde åt oss i somras.

3 kommentarer:

Eva sa...

Tyvärr kan nog A bara drömma om agility... MIN kondition är definitivt inget för sådana aktiviteter...:(
Hoppas att ni får riktigt superkul!

Grabbarna boys sa...

Agility är så roligt och det gillar vi massor.
Vi tränar varje söndag i ett ridhus Abbe, Athos, lillmatte o matte.
Vov från grabbarna boys!

Freja Phaléne sa...

Vilket fint däckshinder! Jag har minsann hoppat igenom sådana jag med, det är hur kul som helst, framförallt godiset man får efter!!!
Phalénekramar