onsdag 12 januari 2011

Sjuka föräldrar.....

Det senaste dygnet har varit jobbigt. Min svärmor ramlade ihop igår morse då hon hade fått en propp. Så nu ligger hon på sjukhus och mår inte så bra, halva kropen är delvis förlamad och hon sluddrar lite när hon pratar. Min man har pratat med henne på telefon och hon blir så ledsen hela tiden. Imorgon kväll ska vi åka och hälsa på henne.

Samtidigt så har min pappa blivit ännu sjukare och hans njurar har tydligen lagt av och idag skulle han få dialys för första gången och det gick tydligen inte så bra enligt mamma. En sköterska ringde från det spanska sjukhuset som han ligger på och pratade med mamma men hon förstod inte vad dom sa mer aän att dom ville att mamma skulle komma dit. Så nu är mamma jätte orolig och är rädd att pappa ska dö snart. Har inte pratat med honom själv ännu men han är ordentligt dålig enligt min bror. Och mamma försöker hålla skenet uppe men hennes röst bryts hela tiden och hon harinte långt till tårar. För att röra till det ännu mera så har läkarna upptäckt en förändring på mammas lungor och hon ska in för röntgen och ev operation.

Just nu vet jag inte vilket ben jag ska stå på. Det kanske  blir en resa till Malaga med kort varsel.

Och som inte detta räcker så är min farmor riktigt dålig hon också.

Först kommer ingenting och sedan kommer allt på en gång!

Herregud!!!!!

3 kommentarer:

Eva sa...

Stackare! Alldeles för mycket oro på en gång.
Hoppas verkligen allt ordnar sig till det bästa!
All sympati och massorkramar härifrån!

Katarina sa...

Skickar dig en styrkekram genom rymden!

Sandra sa...

KRAM