onsdag 19 januari 2011

Smygbesok.......mjauu

Hi,hi horde talas om att det skulle finnas ett rum i rymden som jag INTE hade tilltrade till.
Men da kanner dom inte mig.....mjauuu.
Jag ar ju Perlas okanda slakting fran det fjarran Spanien. Och nu smog jag mig hit genom att folja efter den okanda matten som har invaderat MITT hus! Om hon tror att hon ska fa klappa pa mig sa kan hon glomma det! JAG later namligen ingen som jag inte kanner fa rora MIG sa det sa!!!

Bara for allman kannedom sa heter jag PRINSESSAN och min matte bor hemma hos mig i spanien.


Fast jag har hort det viskas om att jag ska fa flytta langt bort till ett land dar det ar kallt!!! Brrr.....Fast det drojer nog ett tag.

Mjauuuu....

2 kommentarer:

Eva sa...

Men hörru katten!
Nu har du ju människor i närheten som kan behöva lite extra omtanke! Då ärdet faktiskt husdjurens roll att vara lite till tröst. Se'n må du vara sessa eller ej!
Hon har nog djurabstinens också så låt du henne få känna lite päls under fingrarna:)
Jesper o Assar
(Matte hälsar hon tänkt mycket på dig och din fam trots att vi inte känner varandra IRL. Missade måndagens inlägg förmodligen pga min knas-internet.)

Sandra sa...

Mjauuuu...du skall veta att Svenska hanar är något i särklass....ståtliga och stiliga...mjauuu från Sune (som bor med hund odjuren Freija och Zamantha)