söndag 23 januari 2011

Äntligen hemma!!!

Har äntligen kommit hem igen efter min hastiga avresa till det fjärran Spanien.

Och det är inte klokt vad jag har saknat min lilla röda "råtta".

Att mötas av en så otroligt glad liten hund som inte vet till sig av glädje när jag kommer hem.

Att ha en varm gosig nos/huvud att pussa och snusa på.

Att känna den mjuka silkeslena pälsen under mina händer.

Att se de vackraste cockerögon jag vet som tittar på dig med kärlek och förväntan.

Att sova och känna hennes kroppsvärme nere vid mina fötter.

Att ha en liten skugga vart jag än går i huset.

Ja, kort sagt så har jag saknat min lilla älskade Perla ofantligt mycket mer än jag någonsin trodde.

4 kommentarer:

Katarina sa...

Det förstår jag. Välkommen hem!

Eva sa...

Vilket välkomnande du fått! Det är just vid så'na tillfällen det är som allra, allra bästa att ha hund:)

Grabbarna boys sa...

Välkommen hem igen!
Ja, att de ska betyda så mycket de där små vovvarna.
Vilken tur att man har dem.
Vov o kram!

Freja Phaléne sa...

Ja det är klart att ni saknar oss!!! Och vi saknar ju er också... Phalénekramar / Freja FiFi Phaléne