måndag 24 januari 2011

Perla pratar:

Nu har min matte återigen tagit fram det förhatliga halsbandet som hon använder ibland när jag vill göra som jag vill.

Det kan ju kanske vara så att jag faktiskt vill fram till de där alla goda dofterna som finns där framme hela tiden. Och hon fattar ju "nada" att jag vill dit fort och genast!!
Det kan ju faktiskt inte vara mitt fel att hon inte hinner med i mina takter.
Så nu måste jag "gå fint" och hur roligt är dé va!!!!

Men okej, fördelen är ju att matte klickar och matar mig med godis hela tiden när jag "går fint".
Såå.... lite bra är det ju iallafall och så slipper jag ha en ilsken matte i andra ändan av kopplet.
Hon påstår att jag skulle kunna dra omkull henne, men jag undrar bara hur lilla jag skulle kunna göra det? Det skiljer ju faktiskt ganska många kilon på oss.

Så jag får nog stå ut ett tag till och sedan får jag slippa det där halsbandet när jag "går fint" igen.

Fattar inte att hon kan bli arg på söta mig alltså?

5 kommentarer:

Eva sa...

Jag önskar att jag kunde säga att jag inte förstod det jag heller... Men jag har ett så'nt där ansikte framför mig ibland också... Svart i och för sig men lika sött. Och lika dragande i koppel gissar jag:) Inte alldeles kul för mattar alltid förstår du gumman!
(Har din svans blivit fin nu förresten?)

Grabbarna boys sa...

Du är otroligt söt tycker vi grabbar.
Vov från grabbarna boys!

Sandra sa...

nääää fattar inte heller hur någon kan bli arg på söta dig....mattar är knasiga!

Freja Phaléne sa...

Denna Frejan fattar det inte heller... Du är ju jättesöt!!! Det är knasigt vad de inte fattar vad som är viktigt, hon får väl springa lite fortare om hon nu inte hinner med... Mina människor är lika konstiga, vill gå åt fel håll bara för att affären är ditåt fastän det luktar godare på andra hållet! Suck... Vilket fint täcke du har förresten!!!
Phalénekramar!!

Malin sa...

Hej Dolores!
Svar på din fråga: Den är av aluminium. Man tar en "fingertuta" på tummen och så har man den mellan pekfingret och tummen och plockar!