torsdag 17 februari 2011

Kurragömma...

Tänk vad man kan hitta i sin dator.

Hittade en sida med gamla uppladdade filer och nyfiken som jag är undrade jag vad det var för en liten film som låg där. Öppnade filmsnutten och tittade på en gudomligt söt liten busig cockervalp.
 Varför låg den i min dator undrade jag? Tittade vidare och så plötsligt så började de prata med den lilla valpen och DÅ gick det upp ett litet ljus för mig!
Det var ju Perlas lille son som hade gömt sig i min dator :)

Så här har vi Guldkulans Pang goes Bang " Pelle"




6 kommentarer:

Team Nelson / Ordringen. sa...

Svar: Det skulle vara kul med en bild från droppbaren.

Hälsn. Ulf

Elons matte sa...

Vilken söt och busig valp, lilla Pelle. Hur gammal är han idag ?

Freja Phaléne sa...

Så söt han var!!!

Eva sa...

Lika söt som mamma!
Vad bra att han bestämde sig för att göra sig påmind:)
(Ser ett mycket passande or i verifieringen "PREJA"! Lite felstavat bara:))

Dolores sa...

Ulf: Titta i din mail låda så har jag skickat ett kort, fast nu när jag tänker efter så har jag nog ett på en droppställning också! Får leta i den externa disken :)

Elon: Pelle och hans syskon föddes förra året 6/4 så de är snart 1 år! Tänk vad tiden går :)

CockerAlfons sa...

Hej! Vad söt liten valp=)
Hittade hit via Elons blogg. Cockrar är underbara hundar!=D