torsdag 3 mars 2011

Inställt :(

Det första som blev inställt var agilityträningen på söndag :(

Har pratat med dom som arrangerar Handler kursen och vi håller båda tummarna och tårna för att hon ska vara färdiglöpt tills dess.
Tycker ändå att det är lite konstigt att en löptik inte får delta med tanke på att man kan ha med sig en löptik på utställningar och då luktar det ju lika mycket då!

Nu ska ju inte hon vara i höglöp just då utan vara klar eller nästan färdig tror jag. Har sett blodfläckar i sängen i början på veckan men trodde inte det var Perlas. Fast i morse gick det inte att missa detta. Så från vilken dag jag ska räkna vet jag inte .

Ja,ja får väl hoppas att det är över och eller nästan klart tills dess. Annars får jag väl spela dum eller något. ;)

Tar ju ändå med mig buren och bordet precis som jag brukar till utställningar. Så hon kan väl vara där i när hon inte ska gå eller stå.


Här har jag fått hjälp med att ställa henne. Jag fotade för att se hur jag skulle hålla huvudet. Ryggen är väl inte så snygg, tyvärr. (Kutar lite)
  Men oj vad päls hon hade här då!!! Nu är den borta :((

Ta mig ut härifrån! Snälla,snälla..........

Perla i sin bur, fast normalt har jag ett skynke över på utställningar för att ge lite lugn och ro.

2 kommentarer:

Elon och Linus matte sa...

Visste faktiskt inte att man fick ha med sig "löpisar" till utställning.
Konstigt tycker jag.

Sandra sa...

det med löptikar på träning är nog lite olika för klubb till klubb...när jag gick lydnad med Freija så fick hon vara med trots att hon löpte. Ledaren tycke det var bra att de andra hundarna fick träna med "störning" eftersom de måste klara det sen...de med hanhundar vet jag dock inte hur mycket de uppskattade beslutet :)