tisdag 12 april 2011

Helgen som vart.

Matte och jag åkte till Bohus och kollade in alla snygga cockrar som var där och stilade sig, fast den snyggaste av dom alla var inte inne och rantade runt i ett vänstervarv hi,hi,hi........ vem då undrar ni?
Såklart var det jag som var den absolut snyggaste av dom alla ;-)

Självförtroende..........vad då??

Fast sedan så träffade vi min dotter Siri och man kan ju se vem hon är lik :D

Mammas lilla flicka: Guldkulans SuperPang "Siri"
Ps. Siri fick ett Exellent med sig i bagaget båda dagarna.

Sedan undrar jag vad jag har för familj egentligen!!!!
Jag är ju det snyggaste och gulligaste dom har samt är allmänt bäst.
Vet ni vad dom glömde av???

Jo, MIN FÖDELSEDAG!!!!!!!!

Jag fyllde 4 år i söndags och tror ni att jag fick någon present? Näää!!!!!
En skruttfamilj är det vad jag har.

Fast okej jag har ju faktiskt fått några grisöron av matte istället för ett paket
och ja, det duger bra det också.

Tjingeling!!!

5 kommentarer:

Eva sa...

Men vilken SKANDAL!!!!!!!
Det där får du komma ihåg ett tag!
Jättefin dotter du har, även om vi vet vem som är snyggaste förstås:)
PUSS och SUPERDUPERJÄTTEGRATTIS!!!!
Jesper och Assar
Och att grattiset kommer försent får du ju skylla på matte:)

Katarina sa...

Grattis i efterskott!

Eva sa...

SV
Tack för förtroendet!
Jag gör det nog så enkelt som möjligt nu... Lite "på fri hand" med det gamla tyget som mönster. Får väl göra om i värsta fall... Det vore inte första gången:)

Katarina sa...

Sv: bollen är köpt hos Foderbilden i samband med foder. http://foderbilen.se/gummiboll-med-bjallra-knottrig-70-mm.html
Ha det gott!

Sandra sa...

Grattis i efterskott :)