söndag 1 maj 2011

Utställning

Hej,hej alla bloggare.

Vi har tillbringat hela dagen i Tjolöholms slottspark på en inoff utställning. Det var årets första för Perla och den andra sedan valparna kom för ett år sedan.
Här kollar Alf om jag är en riktigt fin cockerflicka ;)

Sedan fick jag springa runt, runt med min tvåbening.
Det var bara två tikar och den andra var en 10 mån valp som blev etta med Hp och vi blev då tvåa.
Nu vet jag ju med mig att Perla inte är en stjärna i ringen och att hon inte riktigt håller måttet men visst gör det lite ont att en valp blir bättre än min lilla "råtta". Men den som ger sig in i leken får leken tåla.

Jag kan väl säga som så hade det funnits en utställning där bara huvudformen hade gällt så hade vi sopat banorna ;) Nåja, jag är faktiskt nöjd ändå för jag hade en glad och svansviftande hund i andra änden och dessutom så var hon inte så spänd som hon har varit innan.

Snyggast det är jag iallafall!!! HA,HA,HA.......

Vaddå, självförtroende!!!!

Ska uppdatera utställningsfliken med alla Perlas resultat/kritik som jag inte har orkat göra innan.
Men dagens ska jag skriva in genast.
Jag kan faktiskt sitta "vackert" på trimbordet också!
En tuff brud i lyxförpackning :-) , hi,hi,hi......

3 kommentarer:

Team Nelson / Ordringen. sa...

Jag har inte ställt ut Nelson. Jag vet inte om jag skulle klara av att höra någon leta fel hos honom. Skulle nog bli jättesur hehe.
Perla är jättefin och det viktigaste är att ni har varandra.
Ulf

VERONICAS KÖK sa...

Om det är någon som tvekar på att det var kallt så kan ni ju kolla in "Veronica aka Michellingubbe". Mamma fy vilken bild!

Elon och Linus matte sa...

Vi försöker allt vara envisa och ger inte upp : )
No, no ....