fredag 3 juni 2011

Badpremiär

Vet ni vad jag och "syrran" har gjort? Vi har gjort årets första dopp!!!
Och när ska man göra det? Jo på denna dagen som är årets hitills varmaste dag hos oss. Matte blev så förvånad att jag hade så bråttom ner i vattnet för att doppa mig. Men har man tittat på hur Abbe och Nanna har badat som bara den så är det ju inte så konstigt att jag också ville göra detta nu.
Matte blev så paff att jag bara slängde mig i plurret och simmade iväg som den värsta badnymf. (Hon har faktiskt varit en badkruka.) Ja, jäklar vad skönt det var :) och Chelsea den fegisen vågade först inte men efter att ha kollat in min snygga badstil så vågade hon till slut också bada magen. Fast jag tror nog att hon också kommer att tycka lika mycket om det som jag!!!
Här kommer några små filmsnuttar på oss två "moviestars"

Voff// Perla




2 kommentarer:

Sandra sa...

oj vad alla badar....vi får försöka få vår matte att köra till plurret så vioxå får bada snart!

Eva sa...

Vi har aldrig provat! Men ni får det verkligen att se lockande ut.
PUSS på er tjejer!
Jesper och Assar