söndag 19 juni 2011

Ljuvliga hundar

Jag kan inte göra annat än att skratta åt mina två små ljuvliga töser som hoppar runt i sängen och brottas med varandra.
Och vem är det som inbjuder till lek? Jo det är Perla som är lekledare!
Detta trodde jag aldrig att jag skulle få uppleva men jag är så glad att allt hitills har fungerat så bra.


Typiskt nog hade jag packat ner kameran som jag ska ha idag på hästtävlingen så några rörliga bilder blev det inte. Men vanliga foton kommer i em efter jag har kommit hem.

Tjingeling så länge i regnet!

3 kommentarer:

Katarina sa...

Man blir alldeles varm av lycka när de kelar och leker med varandra!

Eva sa...

Det är så hårligt att läsa! Och efter att ha tagit hem A med viss oro över hur J skulle reagera kan jag säga att jag helt förstår din lättnad:)

Elon och Linus matte sa...

Ja, här kan det bli fullt ös både nu och då på grabbarna. Leker jättebra nu, men Elon bestämmer och säger ifrånnär han får nog. Men det är så roligt att se dem, vad vikan skratta åt dom ibalnd :)