tisdag 6 september 2011

H.O.B........

Har nog världens taskigaste matte :(
Jag bara undrar hur hon kan ta en bild på mig när jag är alldeles näck i badrummet!!
Man gör faktiskt inte så!!!!!
Kan man vända sig till H.O.B
(hundombudsmannen) för att få skadestånd?
Ett par kilo gott godis duger som plåster :))

Detta går väl an, nu är jag iallafall påklädd.
Fast matte har upptäckt att nästan all min päls som jag har haft under magen har blivit svartråttor av.
-Vaddå, svartråttor??
Jo hon säger att nu förstår hon var all päls som hon har dammsugit upp överallt kommer ifrån. Som om jag skulle vara skyldig till allt det!!!!
Det finns ju faktiskt en till i huset.
Faaaast..... ehh, hon har ju röd päls och det fanns inte på golven :(
Men.... :D Jag torkar lätt nu förståss!!!!

Tjingeling, tingeling!!!

2 kommentarer:

Eva sa...

Matte har haft lite datatrassel så jag har inte hunnit se detta förrän nu!
Du har ALL min sympati!!!
Jag har också blivit fotad naken i badet, FLERA GÅNGER! Hur pinsam får en matte bli???
Men du är ju väldans läcker även sådär alltså...:)
Puss, puss, PUSS!!!!
Jesper

Eva sa...

Men stackare! Blir du också anklagad för att ha släppt in svartråttor???
Jag försöker också påminna om att vi är TVÅ med päls här, men tyvärr... Där har jag samma problem som du med en röd...
PUSS!
Assar