söndag 24 juni 2012

Lycka!!!!

Vi har fått en ny liten lill-matte som heter Nova!!
En liten människovalp som föddes igår kväll. 
Nu längtar vi alla tills vi får hälsa på denna nya lilla prinsessan.
//Perla & Chelsea

Och jag kan ju nu sälla mig till den stora skaran av farmödrar som finns på denna jord.
Lite konstigt känns det allt! Jag en FARMOR!!! 
Hmmm......... de är ju gamla ;) fast det är ju inte jag iallafall! Bara sådär en 25 eller så :)))))

Kram till er alla från mig och mina två fyrbenta fastrar som är omåttligt stolta.


6 kommentarer:

Katarina sa...

Välkommen i farmorsklubben - det är en trevlig klubb må du tro!

Madde och Teddy sa...

Säger oxå välkommen till farmorklubben, jag tillhör även mormorklubben :) mysigt med barnbarn, LIVETS EFTERRÄTT!!

CF sa...

Grattis !
Jag är ju bara bonusfarmor, men det är som att detvoremitt riktiga barnbarn och det är härligt, för det får mig att må bra.
/Carola

Johanna sa...

Stort grattis Dollan!
Kram Johanna

Sandra sa...

GRATTIS FARMOR! och välkommen till världen lilla fina Nova

Eva sa...

Klart att ni är stolta över den sötnosan! Välkommen lill-tjejen!
Och PUSS till 4-benta fastrarna!
SV Nej, ingen el, men havanaiserna är hemma på en "paus" i semestern så jag kan låna deras dator lite.