onsdag 1 augusti 2012

Nu har den kommit.

Vad har kommit?
Jo, mitt nya objektiv som jag har skickat efter. Nu är det bara att ge sig ut och fota som bara den.
Har invigt den och kan konstatera att det är en helt ny värld som öppnar sig och ett delvis nytt sätt att tänka. Men det bästa är att objektivet inte bara fungerar som ett makro utan även som ett vanligt men oj vilka kort det har blivit. Kul!!!
Några smakprov.

Inga hundar som synes men väl vår häst Camcé som nu är 18 år och hon har vi ägt sedan hon var 6 år.


Sedan lite makrokort på blomster som bara är så roligt att fota 
och få till snygga kompositioner och skärpa på.






Själv är jag så nöjd med mina foton efter att bara ha haft objektivet 1 dag och håller på att lära mig denna svåra teknik.
Kram

6 kommentarer:

Katarina sa...

Grattis till ett bra köp då! Visst är det kul! och fina bilder blir det!

Heléne sa...

Jättefina bilder!
Vad är det för kamera du har och vilket objektiv är det du nu köpt?
Fin häst.

Johanna sa...

Ooo så fint!! Jätteroligt att du är igång och tycker det är skoj! :-)

Grabbarna boys sa...

Hur fina bilder som helst säger vi bara.
Vad för objektiv har du köpt, kostar det en väldans massa?
Ha en trevlig helg.
Vov o kram!

Elon och Linus matte sa...

Härliga bilder med fina färger, blir avis, för jag kan själv inte ta bra bilder : (

Eva sa...

Underbara bilder!
Och så go' hon ser ut Cancé. Ser så snäll ut.