torsdag 16 augusti 2012

Vad händer här då?

Inte mycket skulle jag vilja säga! Jobbet har börjat och sommaren kom med det. Men jag ska väl inte klaga då jag har möjlighet att vara ute nästan hela dagarna  och njuta av sol och värme. Det är väl en av fördelarna med att jobba på en förskola.

Fotar en hel del och som det nu har varit ett tag så blir det mest blommor och andra kryp.
Ett litet kryp som jag har fotat är mitt barnbarn Nova.
Farmor lilla guldklimp!!

Ett annat litet kryp som dock är lite mer stingslig.

Till slut har vi yngste sonens och hans sambos hund Elton.
En helt underbar liten blandis som älskas av oss och mina tjejer.
Fråga mig inte vad det är i honom för det var många
 sorter i honom.
Har förövrigt startat en ny blogg på Fotosidan.se.
Ni är välkomna dit på besök!

Ha en bra fredag// Dolores

2 kommentarer:

Eva sa...

Vilka ögonfransar! Jättefin bild.
Och en väldigt söt liten herre längst ner!

Katarina sa...

Vad kul med nya bloggen! -Härligt porträtt av lilla Nova!
Kram