lördag 28 september 2013

Länge sedan sist.

Hupp, vad tiden går och min lust att blogga har minskat men ibland så återkommer den.

Snart så kommer jag och Perla att börja på Rallylydnadsträning. Skall bli så skoj att hitta på något med henne. Har ju tränat detta tidigare men det var länge sedan och som så mycket annat så har det fallit lite i glömska. Så nu blir det till att  träna upp våra gamla kunskaper. Flera av de andra som ska träna håller på med tävling men i mitt fall blir det enbart för att det är roligt att göra ngt.


Annars händer inte så mycket här hemma. dagarna fylls av jobb och matlagning samt städning. Att bo på landet är både positivt och negativt men det positiva överväger. Till det negativa är att nu när det börjar bli blött/fuktigt ute så får jag in mängder av grus på golven så även om jag torkar tassar finns det kvar. Därför blir det så att snabeldraken står framme för det mesta. Tråkigt men ack så praktiskt.

Ha en skön lördag
// Dolores

2 kommentarer:

Sandra sa...

Åh spännande!! Ja bloggsuget går upp och ner...ibland svårt att få inspiration men läsa andras är alltid kul tycker jag :)

bellabild-bellabild.blogspot.com sa...

Hej Roligt att se Din Blogg: Tack.