lördag 29 januari 2011

Gosedag... och lite tråkigt.


Min husse ligger hemma och är sjuk. Matte säger att han har fått "influnsa" men det tror inte husse på! Han är inte sjuk bara lite snuvug och hostig.
-Men då undrar jag varför han har parkerat sig i sängen hela dagen och nästan bara sovit? För är det något jag har lärt min så är det att husse ligger aldrig i sängen hela dagen om han är frisk.
Så vad har jag fått göra? Jo, legat brevid och läst tidningen och haft det mysigt i mattes säng.

Vad har matte varit då? Inte hemma iallafall :( 
Hon har varit hemma hos min lill matte och mellan husse. Tråkigt tycker jag, för jag fick inte följa med.

Snart ska jag få gosa med matte hela natten!

Tjingeling!!




2 kommentarer:

Eva sa...

Mensåååå mysigt!!!
Flrst hussen dagtid och se'n matten....
VÅR matte bara pratar om att hpn gläds åt att du tycker vi "tränae". Ganska lite så. säger hon-
Jesåer och Assar

Sandra sa...

ha, ha ha ha...så gott det ser ut :)